Klachten
Uw mening telt
Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Klacht?
Bent u niet tevreden over de behandeling in onze praktijk? Dan vinden wij het fijn als u daar melding van maakt. Op die manier kunnen we samen kijken hoe we u beter van dienst kunnen zijn. U kunt een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts; ons klachtenformulier kunt u hiervoor gebruiken. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts uitkomst bieden. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bemiddelt dan kosteloos tussen u en uw tandarts. Met als doel een oplossing te vinden.
Geschil?
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor € 75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal € 25.000.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.